حاشیه

سید عباس صالحی نِقار ایجاد شده بین نخبگانِ فرهنگی و حاکمیت را مرتفع کند

سید عباس صالحی نِقار ایجاد شده بین نخبگانِ فرهنگی و حاکمیت را مرتفع کند

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد بهشتی فعال و مدیر فرهنگی با بیان این مطلب که سید عباس صالحی به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شایسته‌ای برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: آقای صالحی یک چهره فرهنگی است که پیش‌ازاین سابقه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در زمان مدیریت صالحی امیری و تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم ریاست‌جمهوری را داشته است و پیش‌ازاین هم در روزنامه اطلاعات مشغول بوده است.

 وی ادامه داد: از همین رو سید عباس صالحی فردی فاضل و سلیم‌النفس است و مدیری است که در شرایط فعلی در عرصه فرهنگ کشور مفید و کاردان است. به‌خصوص اینکه در شرایط فعلی شاهد نِقار بین جامعه، هنر، فرهنگ و مردم هستیم که این شکاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مشهود بود.

 بهشتی افزود: بنابراین سید عباس صالحی به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم می‌تواند نِقار ایجاد شده بین نخبگانِ فرهنگی و حاکمیت را مرتفع کند.

 این مدیر فرهنگی تصریح کرد: به اعتقاد من سید عباس صالحی می‌تواند نقش میانجی داشته باشد و این نکته‌ای بود که خود آقای صالحی هم در نطق مجلس روی آن تأکید داشت.

 سید محمد بهشتی خاطرنشان کرد: حضور سید عباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند پیشران در الفت بین جامعه هنری، فرهنگی و حاکمیت باشد و امیدوارم دوران و روزگار موفقی را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشد.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا